Как да напишем перфектното маркетинг CV?

Пример, шаблон и ръководство "стъпка по стъпка"

Писането на CV може да изглежда лесно; въпреки това, много специалисти по маркетинг все още се борят да се рекламират чрез автобиография, въпреки че имат години професионален опит. Изпратили сте своята автобиография на много фирми, но сте получили само откази или никакъв отговор? Това често се случва с тези, които изпращат остарели автобиографии, без да са подходящо пригодени към конкретната свободна позиция. Не се притеснявайте, защото ние сме тук, за да ви преведем през процеса на изработване на едно чудесно CV.

Гледайте на автобиографията си като на документ от една страница или „брошура за продажби“, за да покажете своите умения, опит и качества, обяснявайки защо сте перфектният избор за бъдещ работодател. Покажете най-мощните си способности и таланти, които биха били от полза за желаната от вас позиция за работа.

Ако сменяте индустрията или не сте запознати с техническите аспекти на изготвянето на CV, това не е проблем. Тази статия е за всеки, който иска да направи първата си стъпка или да напредне в маркетинговата си кариера. Ключът е да определите своята целева аудитория и нейните нужди. Използвайте маркетинговите си знания и умения, за да покажете креативност и строгост.

Създайте своето професионално CV сега

Защо маркетинг?

Маркетингът е една от най-бързо развиващите се и взискателни професии в света на бизнеса, предоставяща множество възможности за работа в различни индустрии. Въпреки че е силно конкурентен, той също е полезна област с разнообразни приложения. Независимо дали сте креативен или по-аналитичен / управляван от данни човек, винаги ще има позиция, която да ви подхожда.

Ако се интересувате от теми като промоция, брандиране, комуникации, креативен дизайн, изследвания или продажби, тогава вие сте правилният партньор за стартиране или продължаване на своята маркетингова кариера.

Маркетингът е нещо повече от популяризиране на продукти: общи работни задължения в CV:

  • Следете пазарните тенденции;
  • Планирайте, създавайте и изпълнявайте рекламни кампании;
  • Представете различни идеи и кампании;
  • Идентифицирайте и изградете връзки с потенциални клиенти;
  • Докладвайте задачи, включително проследяване на изпълнението;
  • Създайте конкурентни анализи;
  • Създайте прозрения за аудиторията;
  • Координирайте промоционални дейности, събития и интервюта.

Избор на работа за маркетингова автобиография

В зависимост от вашия опит и интереси, можете да следвате различни насоки като социални медии, имейл, видео, дисплей, партньорски маркетинг и маркетинг в търсачки (напр. SEA, SEO). Изучаването на маркетинг ще ви помогне да развиете творческо и аналитично мислене. Независимо дали имате нужда от автобиография на дипломиран маркетолог или CV на маркетинг мениджър, това ще ви е от полза.

Ако не сте сигурни дали бихте искали да изпълнявате задължения като маркетинг специалист в конкретната фирма, за която кандидатствате, помислете над следните въпроси:

  • Бихте ли искали кариерата ви да се фокусира върху традиционния или дигиталния маркетинг?
  • Дали е входящ или изходящ маркетинг? (вижте раздела с често задавани въпроси за повече подробности)
  • Ще бъдете ли специалист?
  • Вашият работодател агенция ли е или утвърдена корпорация с голям маркетингов отдел?
  • Tова малка компания/стартъп ли е която/който ще използва социалните медии за ръст на продажбите?

Подготовка: планиране, преди да преминете към писане на CV.

Писането на открояващо се маркетингово CV може да бъде предизвикателство поради конкурентния характер на областта. От решаващо значение е да планирате разумно времето си и да изберете конкретна работна позиция, която ви интересува, преди да прибегнете до писане.

Като направите автобиографията си специфична за свободното място, можете да спестите повече време и да се съсредоточите върху едно приложение наведнъж. Внимателно планирайте какво ще добавите във всеки раздел, за да избегнете добавянето на неуместна информация към позицията, за която кандидатствате.

За да бъдете перфектният кандидат, вашето CV, заедно с мотивационното писмо, трябва да отговаря на следното:

  • Избройте целия си опит, както образователен, така и професионален.
  • Избройте своите изключителни силни и слаби умения.
  • Демонстрирайте, че сте подходящи за компанията и конкретна длъжност/функция.

CV структура

Първият етап от създаването на всяко маркетингово CV е да разберете какви секции да включите. Вашата автобиография трябва да съдържа следните елементи:

  • Лична информация
  • Резюме на профила
  • Работен опит
  • Област на експертиза (умения)
  • Образование и квалификация

Можете също да използвате следните части, но те не са задължителнисамо приложими:

  • Допълнителен опит
  • Сертификати
  • Технически умения
  • Езици
  • Хобита и интереси (препоръчително е да ги избягвате, освен ако не е необходимо)
  • Препратки
  • Награди и постижения

Главна автобиография

Основната автобиография служи като основа за събиране и записване на целия ви опит, квалификации, дейности и постижения в един файл. Той работи като референтен инструмент, с който можете да копирате и поставите цялата подходяща конкретна информация, от която се нуждаете за вашата автобиография, обслужвана от компанията. Добре е да споменете половината от вашите преживявания, имайки предвид, наличието на много неща и дейности, които сте постигнали през живота си.

Да имате всичките си преживявания на едно място е от изключителна важност, спестявайки огромно време и усилия. Не е необходимо да описвате всичко за всяка работа, за която кандидатствате. Вместо това винаги можете да копирате най-необходимата информация от главната си автобиография и да редактирате няколко фрази.

Как да напишем успешно маркетинг CV

За да включите ключовите компоненти на главната автобиография, вижте следните стъпки и съвети:

  • Използвайте черно-бял шаблон и шрифт на текста.
  • За трудов опит и дейности, включително служебни задължения и постижения.
  • Използвайте 3-5 точки, за да опишете служебните си задължения и постижения.
  • Избройте своя академичен и трудов опит в хронологичен ред.
  • Използвайте главна автобиография като изходен документ за всички ваши бъдещи автобиографии.
  • Редовно актуализирайте главната си автобиография.

Напомняне:Търсите пример за CV? След това не забравяйте да проверите приложението CV Maker, с което можете да спестите време за писане и проектиране на своята автобиография. Създайте акаунт и изберете най-подходящия шаблон за CV за дигитален маркетинг.

Автобиография, специфична за свободната позиция

След като приключите с главната автобиография, можете да преминете към писане на автобиография, специфична за свободното място. Нашият съвет е да започнете процеса на писане с проучване на фирмената култура и визия. Проверете и съберете ключовата информация от обявата за свободна работа, която ви интересува. За да направите това, отидете на страницата "За нас" на компанията, за да се запознаете с марката и ценностите. Съсредоточете се върху основните изисквания, стила на писане и специфичните елементи, които една компания търси. Създайте списък в отделен документ и съпоставете всичко, което сте намерили, в по-кратък и стегнат начин. Имайте предвид, че CV-то ви за конкретна свободна позиция трябва да е дълго 1 (или максимум 2) страници без неподходящи секции. Следването на тази стратегия ще увеличи шансовете ви за получаване на интервю за работа и евентуално намиране на работа. Имайте предвид, че специалистът по подбор на персонал е по-вероятно да наеме някой, който отговаря на нуждите на компанията и има интереси, подобни на техните кариерни цели.

Следвайте професионален стил на писане

Когато пишете каквото и да е за вашето CV за дигитален маркетинг, използвайте само кратък, прост и, най-важното, професионален език. Добре е да си служите с повече лесни глаголи за действие и конкретни примери с фигури, за да демонстрирате възможностите си.

Избягвайте да пишете съдържанието на автобиографията си от първо лице, тъй като може да изглежда много непрофесионално. Използвайте местоимения от първо лице само когато е абсолютно необходимо или ако компанията основно пита и използва неформален и „приятелски“ език. За предпочитане е да пишете в трето лице, без да използвате вашето име/местоимения или първо лице без I/me/my. Обърнете се към примера на CV за дигитален маркетинг за насоки.

За да напишете успешно маркетингово CV, избягвайте да правите следното:

  • Използване на емоционални думи и епитети (напр. „честен, добър, впечатляващ, мотивиран“).
  • Добавяне на негативни коментари за бившия си работодател.
  • Да пишете дълги описания и подробности за вашите хобита и интереси.
  • Създаване на стена от текст, като използвате вместо това точки и кратки изречения.

Трябва ли да изгладите някои несъответствия в текста си или да подобрите писането си?

Разгледайте нашия уебсайт за създаване на CV за професионална помощ от различни специалисти, които ще ви напътстват стъпка по стъпка при писането на автобиография или мотивационно писмо за дигитален маркетинг. Свържете се с нас, за да получите съвет от експерт, който е създал хиляди CV-та.

Използвайте описанието на свободното работно място във ваша полза

Когато избирате работна позиция за следващото си маркетингово CV, потърсете общи критерии като ниво на работа (стаж, вход, сътрудник, старши), изискван език и години опит. Не забравяйте, че не винаги е необходимо да отговаряте на всички изисквания, за да получите мечтаната работа. Когато създават свободно място, специалистите по подбор на персонал са склонни да опишат идеален кандидат с много малко хора, които всъщност биха имали всяка една квалификация. Не се притеснявайте, ако вашият трудов стаж не е изцяло свързан със свободна позиция. Съответните преносими умения, придобити от друга индустрия или институция, все още могат да бъдат от полза, дори ако не притежавате преки знания или опит.

Обърнете внимание на фирмената култура

Проучването на фирмената култура е ключът към съпоставянето на вашето CV със свободната позиция. Направете списък с ключови думи и фрази, които се появяват най-често на дадена страница, и изберете тези, които са най-подходящи за вас като кандидат. Един от най-добрите начини да го направите е да проверите страницата „За нас“ или LinkedIn, за да се запознаете с марката и ценностите на дадена организация. След като имате по-добра представа за това, което една компания очаква от вас, опитайте да включите глаголи за действие в главната си работа и конкретни ключови думи в автобиографията си за конкретна работа. По този начин е по-вероятно да привлечете вниманието на вашия работодател, тъй като ще демонстрирате истински интерес и отдаденост към компанията.

Система за проследяване на кандидатури: какво представлява и как да оптимизирате автобиографията си за ATS

Системата за проследяване на приложения е софтуер, който сканира множество автобиографии, за да сортира и идентифицира най-подходящите кандидати за конкретна длъжност. С други думи, това е автоматизирана процедура за наемане, чрез която служителите могат да спестят огромно време и пари, като прегледат стотици CV-та. Тази система им позволява да направят процеса на набиране на персонал по-лесен и по-ефективен за компаниите. Така че, бъдете нащрек за най-подходящата информация, като например условия на работа или ключови думи (умения, глаголи за действие), които се появяват в описанието на длъжността.

ATS може да филтрира вашите маркетингово ориентирани качества и квалификации по следните фактори:

  • Броят години трудов стаж;
  • Конкретни ключови думи;
  • Опит с промоционални софтуерни техники или програмиране (напр. HTML, CMS);
  • Определени знания или умения в маркетинга;
  • Говорене на определен език;
  • И още много.

Kак да оптимизирате маркетингова автобиография за ATS

За да избегнете отхвърляне по време на процеса на кандидатстване, уверете се, че сте включили всички подходящи ключови думи. Уверете се, че сте отворили свободното място, което ви интересува, и създайте списък със следната информация, която работодателят ще търси:

  • Hеобходими умения (лични и професионални)
  • Работни задължения;
  • Съществени характеристики и качества;
  • Специфична експертиза (напр. години опит, ниво на владеене, брой публикации.

Създайте своето професионално CV сега

Пример за CV Маркетинг мениджър

По-долу можете да намерите пример за автобиография на дигитален маркетинг мениджър за кандидата Нина Уилсън, маркетинг мениджър от Лондон.

Изтеглете тази примерна автобиография на дигитален маркетинг мениджър.

Ако търсите примери за CV на дипломиран специалист, имаме тясно свързана статия с образец за CV на дипломиран специалист.

Компоненти на доброто маркетингово CV

Този раздел обхваща цялата информация, от която се нуждаете, за да създадете вашето CV за конкретна работа. Той включва, но не се ограничава до вашето оформление, лична информация, професия, дипломи, област на експертиза, сертификати, постижения и т.н. Целта е да представите накратко вашия „житейски курс“ възможно най-кратко и ясно. Вашето CV действа като документ, обобщаващ вашия опит, качества, минали постижения и амбиции за кариера. Това дава на работодателя по-добра представа за това кои сте и какво искате в професионалния си живот. Ако можете да посветите само няколко допълнителни минути, за да направите CV-то си за дигитален маркетинг по-специфично за свободните позиции, това вече ще ви отличи от много други кандидати.

Няколко проучвания показват, че специалистите по подбор на персонал сканират автобиографии за по-малко от 9 секунди. След като сте прекарали няколко нощи или може би дори седмици в проектирането на вашето CV, това може да е разочароващо или шокиращо. Ето защо още веднъж, от изключителна важност е да сте наясно с всички процедури, свързани с подбора на CV и да действате по съответния начин. Уверете се, че създавате положително впечатление за вашата личност и цели в кариерата. И накрая, трябва да изработите автобиографията си така, че да може лесно да бъде следвана и прочетена за няколко секунди.

1. Шаблон: оформление и представяне

Стремете се съдържанието на вашето CV да бъде кратко и сбито. То трябва да се състои от една или максимум две страници А4. Това обаче не означава, че автобиографията ви не може да бъде по-дълга от максимум две страници, ако е необходимо. От друга страна, по-дългото CV е по-често срещано в академичните среди и STEM индустриите. Както споменахме по-рано, повечето автобиографии се сканират средно за по-малко от 9 секунди. Като знаете това, помислете за начин да съставите и структурирате автобиографията си по начин, който да привлече вниманието с вашите квалификации и маркетингови CV умения.

Ако се интересувате от теми като промоция, брандиране, комуникации, креативен дизайн, изследвания или продажби, тогава вие сте правилният партньор за стартиране или продължаване на вашата маркетингова кариера.

Изборът на шаблон може също да зависи от конкретна компания или позиция, за която кандидатствате. Докато някои фирми ще бъдат гъвкави с вашия шаблон, други ще избират кандидатите само въз основа на местните критерии.

Вашето оформление също може да повлияе на вашата кандидатура, особено ако кандидатствате за работа, която изисква повече творчески, визуални и ангажиращи умения. Не забравяйте да използвате тази възможност, за да изразите себе си във визуална и артистична форма, като същевременно покажете какво ви движи като личност.

СЪВЕТ ЗА ОПРЕДЕЛЕНИЯ ТИП НА ВАШИЯ ФАЙЛ, КОЙТО СЪДЪРЖА CV

Кандидатствайте за свободни позиции със запазеното си CV като PDF. Уверете се, че вашето CV се отваря правилно на всяко устройство. Нашето приложение CV Maker прави това автоматично вместо вас.

Създайте своето професионално CV сега

2. Лична информация

Поради законите за труда и антидискриминацията, Обединеното кралство забранява включването на информация за кандидатите в автобиографиите. За да изясним съдържанието на този раздел, създадохме списък какво да включим или да не включим:

ВКЛЮЧЕТЕ:

  • Пълно име;
  • Телефонен номер;
  • Е-мейл адрес, използван ежедневно;
  • Град, в който се намирате.

НЕ ВКЛЮЧВАЙТЕ:

  • Избягвайте да включвайте несериозни имейл адреси ([email protected]);
  • Възраст/дата на раждане, пол, пол, националност (освен ако не се изисква);
  • Снимки или портрет: Собствени снимки и портрети не са разрешени в България;
  • Домашен адрес.

Как да изпъкнете повече със своето CV:

За да изпъкнете повече със CV-то си, можете да изберете да включите следните връзки или информация, ако е подходящо за позицията, за която кандидатствате:

  • Шофьорска книжка (и вид)
  • Профил в LinkedIn
  • Връзка към уебсайта или блога на портфолиото

СЪВЕТ: Използване на визуални елементи в CV

Използването на графично съдържание се препоръчва срещу повечето приложения, освен ако не кандидатствате за визуално ангажираща и креативна позиция. Както беше обяснено по-рано, основната цел на ATS е да филтрира кандидатите по няколко критерия въз основа на изискванията за работа, на които се опитвате да отговаряте. Ако се съмнявате, по-безопасно е да оставите всякакви визуални елементи или графично съдържание.

3. Трудов стаж

Наред с уменията, трудовият опит е основен фокус и ядро на вашето CV. Независимо дали сте експерт с дългогодишен опит или начинаещ, не се притеснявайте, защото ние сме тук, за да ви помогнем. Имате ли вече подходящ професионален опит? Това е страхотно. Разширяваме подхода към този раздел в нашия блог: 8 съвета, за да подчертаете своя трудов опит. Можете също да изберете вместо това да напишете автобиография, базирана на умения, ако смятате, че нямате достатъчно опит за вашата работна позиция.

Когато описвате трудовия си опит, използвайте 3 до 5 точки, за да опишете служебните си задължения и постижения. Избягвайте да пишете стена с текст, съдържаща вашите впечатления или всички отговорности и дейности, които сте извършили.

Ако вече имате начална работа или стаж, избройте всичките си подходящи преживявания в обратен хронологичен ред. Подкрепете всичките си задължения и постижения с количествено измерими данни и бъдете възможно най-кратки. Не е нужно да споменавате всичко, което сте направили по време на вашата работа. Вместо това изберете няколко, които биха съответствали най-много на желаната от вас позиция. Целта е да убедите специалист по подбор, че сте подходящ за ролята, така че няма значение какви странични отговорности или проекти имате. Вместо това помислете за начин да коригирате тези части според описанието на длъжността, като се уверите, че използвате правилната терминология и глаголи за действие. По-долу можете да намерите един от основните моменти, които трябва да имате предвид, когато изброявате трудовата си история.

Как да подходите към раздела за опит в маркетинга във вашата автобиография:

  • Използвайте обратен хронологичен ред, започнете с най-новия си професионален опит и започнете да изброявате други подходящи роли, които сте заемали.
  • За всяка длъжност напишете заглавието на вашата функция, името на организацията, датата на работа (използвайте термина „настоящ“ за всяка позиция, която все още заемате) и отговорности/задължения, които най-добре описват работата ви в точки.
  • Целта е да покажете количествено измерими постижения или професионални умения, които сте придобили - не само общите си отговорности. Ако е възможно, включете измерени или конкретни примери, където е приложимо.
  • Започнете всяка точка с ясен или силен глагол като подкрепен, постигнат, създаден, придобит и надзорен.
  • Уверете се, че използвате ключови думи, намерени в описанието на свободното място в автобиографията си. Обърнете се към уменията, за да съответствате на опита, изискван от набиращия персонал, като формулирате списъка си с подобни прилагателни или отговорности.

3.1 Малък или никакъв трудов опит

Стажове, чиракуване и умения за прехвърляне.

Ако имате малък опит в областта на маркетинга или нямате такъв, помислете за добавяне или кандидатстване за стажове и чиракуване. Например, можете да направите разположение между различни срокове по време на колежа. Имайте предвид, че чиракуването или стажовете не трябва да се провеждат по време на вашето обучение. Вместо това можете да ги правите през зимната или пролетната ваканция, преди да започне следващият ви срок. Добавянето им може да покаже на вашия работодател, че сте амбициозен, всеотдаен и трудолюбив. Демонстрирайте, че не се страхувате от предизвикателство или придобиване на допълнителен професионален опит покрай обучението или в свободното ви време. Не забравяйте, че всички ваши предишни работни позиции, които искате да добавите, трябва да отговарят на нуждите на компанията, за която кандидатствате. Ако е неуместно, не го включвайте в автобиографията си.

3.2 Допълнителен опит

Тук можете да добавите подходящи професионални курсове, работа на свободна практика, доброволчество или други дейности, които добавят допълнителна стойност към вашия опит. Този раздел трябва да предизвика интерес за работодателя от непрофесионална и по-лична гледна точка. Не забравяйте, че не всеки гледа единствено на вашите квалификации или броя на работните места, които вършите. Други жизненоважни критерии са вашата личност, интереси и това, което ви дава стимул като цяло.

4. Образование и квалификация

Разделът за образование е жизненоважен, защото помага на работодателите да разберат по-добре вашите квалификации и компетенции за конкретна работа. Тук можете накратко да споменете вашето средно образование, висше образование, професионални курсове и чиракуване. Бъдете ясни и кратки. Вашето образование е добро допълнение, но не винаги е изискване за наемането ви като служител. Тъй като маркетингът е конкурентна кариера, записването на курсове за професионално развитие или академични постижения (напр. сертификат за отличие, програма за обмен) също може да ви накара да се откроите от другите. Освен това тези допълнителни курсове и сертификати показват вашата страст към областта и ангажираност към дългосрочен успех.

Работодателите, ориентирани към образование биха търсили:

  • Университетска степен (бакалавърска, магистърска или докторска степен): включете продължителността на вашата степен с дати на завършване (все още предстои да бъде завършена), името на институцията и вашата официална степен. Освен това, отличие или GPA (само ако е 3.0 или по-висок) също могат да бъдат споменати, ако е 2:1 или първи. Ако обаче е 2.2 или по-ниска, не е задължително да се включва. Ако все още сте студент, добавете очакваната дата на дипломиране
  • Ако нямате висше образование, помислете дали да добавите дипломите си за гимназия или други международни дипломи към автобиографията си. Включете само съответните курсове, които сте преминали. Например, ако сте опитен маркетолог със завършена магистърска или магистърска степен, тогава можете да оставите този раздел извън него.
  • Сертификати за дигитален маркетинг: Някои хора без обучение или подходящ опит обикновено получават обучение на работното място. Може да ви бъдат предоставени ресурси за попълване на сертификат за грижи през това време. С този сертификат ще придобиете знанията и уменията, необходими за позициите на помощен работник в социалните и здравни грижи. Въпреки че това е форма на обучение, препоръчваме да го поставите в раздел „Сертификати“, вместо да го комбинирате с вашето образование.
  • Чиракуването или стажовете преодоляват пропастта между вашите академични, лични и професионални интереси. Ако нямате много опит, би било препоръчително да дадете приоритет на образованието си пред трудовия опит, за да покажете квалификациите си. Ако сте завършили чиракуване по време на обучението си, това може да покаже, че сте отдаден и целеустремен човек.

Включете отговорностите, които сте имали, и уменията, които сте придобили от този опит. Ако нямате трудов стаж или повече образование и квалификации, за да се похвалите – помислете дали да не поставите образованието пред трудовия опит.

5. Област на експертиза (или умения)

Областите на експертиза (наричани също умения) са основна част от вашето CV. Те най-добре описват вашите природни възможности и лични качества. За разлика от идеите, теориите или мислите, те доказват, че имате способност или владеете нещо. Има два основни вида умения: лични (т.е. меки) и професионални (т.е. твърди) умения.

Трудните умения се отнасят до конкретни и обикновено технически умения. За разлика от меките умения, твърдите умения са способности, които по-често се развиват чрез обучение, курсове и практически опит. Диплома, сертификат или резултати от тест са типичните показатели за това, че притежавате трудно умение. За определени трудни умения, като програмиране, софтуерна експертиза и програми за проектиране, можете също да обмислите създаването на допълнителен раздел за технически умения. Можете да развиете повече знанията си за конкретен софтуер или приложения в този раздел.

Трудни умения:

  • CMS инструменти
  • Копирайтинг
  • Езици за програмиране (избройте примери в Технически умения)
  • Промоционални техники
  • Дизайн или уеб дизайн
  • Автоматизация на имейл
  • Видео продукция
  • Маркетинг в социалните медии
  • Бизнес организация
  • Графичен дизайн (напр. приложения на Adobe Creative Cloud)

Меките умения са приложими за всички професии поради техните способности и социален характер. Това е комбинация от черти на характера, междуличностни умения и професионални качества, които се развиват и изострят в ежедневието ви. Докато някои хора се раждат с тези умения, други ги научават през живота си. Вместо в раздела Умения (или област на експертиза),е по-добре да включите меките умения в личния си профил (резюме на профила), за да се представите професионално и накратко.

Слаби умения:

  • Ефективен комуникатор
  • Разрешаване на проблем
  • Творчески
  • Междуличностни умения
  • Организиран
  • Лидерство
  • Емпатичен
  • Аналитичен
  • Критично мислене
  • Подробно ориентирани

Ако имате нужда от повече примери или разяснения, вижте нашата статия в блога за силни и слаби умения.

Създайте своето професионално CV сега

6. Личен профил

Не се нуждаете от лично изявление за маркетингова автобиография, когато кандидатствате за работа. Въпреки това, трябва да знаете как да напишете резюме на профила в горната част на автобиографията си за конкретна свободна позиция.

Първо, запишете основата на резюмето си в главна автобиография и след това го модифицирайте за всяка подобна позиция, която срещнете при търсенето на работа. Ако имате продължителни интервали между различни приложения, препоръчваме да напишете отново резюмето си. Колкото повече опит имате, толкова по-професионален и по-квалифициран ставате. Следователно вашите предишни версии на автобиография вече биха били остарели и ще ви представят като по-малко квалифицирани.

Ето четири примера за резюмета на профили, базирани на вашата компетентност и длъжностно ниво. Имайте предвид, че те могат да бъдат с дължина максимум 3 до 4 изречения.

За повече подробности относно подхода към писането на този раздел вижте статията в нашия блог за личен профил.

Примери за резюме на маркетингови профили

Резюме на CV профила на стажант по дигитален маркетинг

Внимателен и организиран възпитаник със специализация по дигитален маркетинг и управление на марката. Адаптивно и ориентирано към данни лице със силен опит в рекламата, бизнес организацията, пазарния растеж и пазарните проучвания. Стремеж към подобряване на бизнес маркетинговите стратегии чрез предоставяне на решения чрез креативен, но прагматичен подход. Търсите начална позиция или стаж като младши специалист по маркетинг във водеща в света корпорация с бърза и предприемчива работна среда.

Резюме на CV профила на анализатор за пазарни проучвания на начално ниво

Аналитичен и базиран на данни наскоро завършен, който се интересува от анализ на пазарни проучвания. От специалностите по иконометрия и бизнес маркетинг придобива сума умения за стратегическо пазарно планиране, разработване на бизнес стратегии и създаване на оригинални маркетингови планове. Изключителни умения в комуникациите и управлението на бизнеса. Решен да постигне ръст на продажбите в разрастваща се организация и да помогне за създаването на ефективни маркетингови стратегии за подобряване на обслужването и работната среда.

Резюме на CV профила на специалист по SEO

Иновативен и ориентиран към резултатите SEO специалист с 4 последователни години подходящ опит. Експерт в проучване на ключови думи, разработване на промоционални кампании, управление на социални медии и анализ на трафика на уебсайтове. Квалифициран в бързото и ефективно увеличаване на органичния трафик на уебсайта. Опит в управлението на Google Ads от 3 години със 7 клиента.

Резюме на профила на старши продуктов мениджър

Професионалист по стратегически и креативен маркетинг, въплъщаващ 9+ години познания в индустрията, разработване на креативни стратегии и изграждане на идеи, които подпомагат растежа на бизнеса. Използвайте системи, базирани на данни, за увеличаване на аналитични прозрения, които се трансформират в ефективен начин за развитието на маркетинговите кампании в световен мащаб.

Доказан опит в култивирането на идентичността на марката за повишаване на осведомеността и увеличаване на пазарния дял в значителен мащаб. Нетърпелив да се присъединя към голяма корпорация със силен и професионален маркетингов екип, за да подобря допълнително своите аналитични и управленски умения.

Автобиография на маркетинговия директор // Резюме на CV профила на ръководителя на маркетинговия отдел

Гъвкав и ориентиран към резултатите маркетинг директор с над 11 години управленски опит в предоставянето на иновативни и креативни маркетингови решения на различни клиенти в световен мащаб. Той умее да води ефективни рекламни кампании. Експерт е в различни аспекти на маркетинга, включително CRM, PR, събитие, електронна поща и управление на марка. Има стремеж към преминаване към стратегически бизнес като ръководител на маркетинга в бързо развиваща се, развиваща се корпорация с работна среда за сътрудничество.

Резюме на CV профила на Fashion Marketing

Артистичен и ентусиазиран моден маркетинг специалист с 4 години подходящ опит. Лесно адаптивен и страстен с креативно око за създаване на екологични и устойчиви продукти. Притежажа стремеж към създаване на дългосрочно сътрудничество с подобни екологични продукти. Висококвалифициран е в пазарните проучвания, визуалното разказване на истории, Adobe illustrator и Fashion Media. Търси средно-висока позиция на подобна длъжност, за предпочитане в ориентиране към клиента и а към резултатите на работна среда.

Резюме на CV профила на ръководител на дигитален маркетинг

Целеустремен и аналитичен, мениджър по дигитален маркетинг с интерес към партньорския маркетинг. Оборудван със силен рекорд от 55% ръст на приходите за период от 4 месеца. Създадтел е на множество рекламни кампании във Facebook и Instagram за 9 клиента при 4-цифрени месечни разходи. Служи си с Excel в управлението на лични и разработване на дългосрочни стратегии за подобряване на имиджа на марката в световен мащаб. Сертифициран професионалист с отлични лидерски и комуникационни умения. Желание да ръководи разрастваща се компания с йерархична и професионална работна среда.

Търсите шаблони за CV? Нашият инструмент за създаване на CV разполага с разнообразна колекция от над 20 напълно адаптивни шаблона за автобиографии, одобрени от HR. Създайте акаунт и изберете CV шаблон за вашето приложение за дигитален маркетинг, който би ви подхождал най-добре.

7. Допълнителни секции

След като приключите и напишете основните компоненти, сега помислете за добавяне на допълнителни раздели към вашето CV. Въпреки че не са задължителни, все пак може да е полезно да ги включите, защото дават добро впечатление за вашите способности и интереси. Помислете за конкретни примери, за да подобрите профила си и разкажете повече за потенциални професионални цели и вдъхновения.

7.1 Технически познания

За разлика от областта на експертизата, този раздел ви позволява да се потопите по-дълбоко в уменията си и да изброите точните имена на приложения и инструменти, с които знаете как да работите. Техническите умения често са свързани с информационни технологии, математика, езици за програмиране, програми за проектиране, медицински софтуер и други инструменти и оборудване.

Добавете технически умения в автобиографията си само ако имате опит над средния в използването на софтуер и хардуер. Не забравяйте, че твърдите умения са вашият метод, докато техническите умения са вашето средство. Следователно техническата компетентност обикновено е специфичен инструмент или език, който използвате, за да приложите своите твърди умения. Ето примери за технически умения за маркетинг специалист.

7.1.1 Програмиране (езици)

Избройте някой от езиците за програмиране, с които сте запознати в този раздел. Имайте предвид, че на позиции на по-високо ниво от вас се очаква да имате не само основни, но и разширени познания за софтуера. Включете техническите си умения само ако вакантното място директно изисква такива умения. Така че не избирайте технически умения на случаен принцип в автобиографията си. По-долу можете да видите примерите:

  • JavaScript
  • HTML и CSS
  • Python
  • SQL
  • C++

СЪВЕТ: Ако желаната от вас работна позиция не изисква съществени познания по програмиране, можете вместо това да я споменете накратко в Области на експертиза (наричани също умения).

  • Final Cut Pro, iMovie, Adobe Premiere
  • Adobe Creative Cloud Suite (т.е. Illustrator или After Effects)
  • Canon, Nikon, Sony
  • Blender, Figma, Gimp

7.2 Езици

Владеенето на няколко езика може да бъде от полза, ако работите в международен или мултикултурен индустриален сектор. Използвайте езиковите си умения, за да покажете способността си да общувате с различни хора от различен културен произход. Поставете този раздел или от страната на вашето CV, или точно до образованието и трудовия опит.

Преди да ги добавите, уверете се, че сте подкрепили своята компетентност с признат тест, за да докажете нивото си на владеене. Вашето ниво на владеене може да бъде категоризирано или по ленти за ниво, или по системи като индикаторите CEFR (A1-C2).

7.3 Хобита и интереси

За предпочитане е да не включвате хобита в автобиографията си. Въпреки това може да искате да ги добавите, ако нямате много подходящ професионален опит и трябва да се откроите от другите кандидати.

Примери за хобита, свързани с маркетинга, могат да се включват, но не и да се ограничават до фотография, рисуване и дизайн. Подобни дейности ще ви представят като креативна и интересна личност, която не се страхува да изследва нещо ново и да разнообразява интересите си.

Ако искате да научите повече, не забравяйте да разгледате статията в блога за хобитата и вашите страсти.

7.4 Препратки

Не добавяйте референции, освен ако длъжностната характеристика не ги изисква. Все пак включете препоръки в главната си автобиография. Един ден може внезапно да ви потрябва и ще сте благодарни, че сте го съхранили на едно място. Ако някога имате нужда от тях, винаги можете да се обърнете към главната автобиография. Единственият случай обаче, когато можете да ги включите, е когато не е останало нищо друго от всички споменати по-горе секции, които можете да добавите. Можете да помолите бившия си ръководител, работодател или дори професор да напише препоръчително писмо за вас.

За повече информация, моля, вижте нашата статия за това как да добавите своите референции към вашето CV.

7.5 Награди и постижения

Използването на награди и постижения е чудесен начин да покажете на вашия работодател, че сте отдаден и добре дисциплиниран кандидат за постигане на най-добри резултати. Ако някога сте спечелили конкурс или сте били номинирани за най-добър служител или студент, споменете го накратко в автобиографията си. Използвайте този раздел, за да подчертаете вашите изключителни постижения, които биха могли да ви дадат световно признание в областта на желаната от вас професия.

СЪВЕТ: Използвайте този раздел само за показване на вашите изключителни постижения. Избягвайте да използвате неуместни постижения като спечелване на спортно или фестивално състезание, което не добавя стойност към вашето CV. Вместо това се съсредоточете върху по-силни раздели като трудова история, умения или квалификации.

Ключови изводи

Сега, след като сте усвоили уменията си за писане, най-накрая сте готови да започнете процеса на кандидатстване и да изберете позиция, която най-добре би ви подхождала като човек. След като прочетете тази статия, ще бъдете по-добре подготвени със знанията, за да направите изключителна, добре създадена и стабилна автобиография. Уверете се, че разделяте работния си процес по организиран и лесен за следване начин. Не се стремете да напишете перфектно CV от първия път, защото вероятно ще ви

трябва време и практика, за да овладеете изкуството на съставяне на CV. Не се страхувайте да правите грешки и да правите няколко чернови на вашите автобиографии. Всичко това е част от учебния процес. Колкото повече грешки правите, толкова по-добре. Те ще ви доближат до намирането на мечтаната работа и ще се отличите в създаването на кратки и добре структурирани автобиографии. Нашият екип на CV Maker ви желае късмет и вдъхновение за бъдещите ви автобиографии.

Съвети и трикове

За да обобщим някои от ключовите точки на статията, съкратихме всички предишни раздели в кратък списък, обясняващ как да подходите към вашето CV за дигитален маркетинг, преди да го предадете.

Ето няколко съвета, за да направите CV-то си за дигитален маркетинг да се отличава:

  • Използвайте ясен, професионален и кратък език.
  • Бъдете убедителни и кратки.
  • Използвайте маркетинговите си умения, за да се рекламирате за CV.
  • Използвайте ключови думи въз основа на описанието на длъжността и страницата „За нас“ на компанията.
  • Предложете своята стойност, като покажете своите уникални умения и качества.
  • Подкрепете вашите задължения и отговорности с количествени данни и статистика.
  • Използвайте лесен за следване и добър дизайн (или креативен) шаблон за CV.
  • Напишете закачливо резюме на профила, за да отпечатате специалистите по подбор на персонал.
  • Използвайте силни думи за действие.
  • Полагайте усилия да свършите работата си и гласът ви да бъде чут.

ЧЗВ и факти

Колко дълго трябва да бъде моето маркетингово CV?

Вашето CV трябва да е от 1-2 страници. В повечето случаи е за предпочитане да се придържате към една страница. Използвайте много кратък и ясен език, като избягвате използването на дълги и неясни думи. Обърнете внимание, че не се препоръчват автобиографии с дължина от две или повече страници, освен ако нямате дългогодишен съответен опит или кандидатствате за работа в академичните среди или индустрии в областта на науката и науката.

Как се пише маркетингова автобиография?

Създайте основна автобиография, проучете фирмената култура и планирайте разумно съдържанието и структурата на вашата автобиография. След като направите това, преминете към писане на автобиография, конкретна за свободното място, за всяка компания, за която кандидатствате. Коригирайте и редактирайте автобиографията си по пътя и в края, преди да изпратите кандидатурата си.

Как да напиша добро маркетингово CV?

За да създадете добро маркетингово CV, проучете фирмената култура и ценности и знайте какви умения трябва да запишете въз основа на длъжностната характеристика. Помислете за добавяне на професионални курсове и технически (твърди) умения, за да увеличите допълнително шансовете си за намиране на работа. Използвайте главна автобиография като измамнически лист за всички ваши бъдещи кандидатури за работа.

Защо да изберете маркетинг?

Маркетинговите работни места са търсени, защото водят до приходи в бизнеса. Той ви предоставя разнообразни възможности за кариера, които непрекъснато се развиват, за да отговорят на новите изисквания на потребителите. Маркетингът привлича хора от всякакъв произход и винаги има място за начинаещ. Този вид работа привлича както креативни, така и ориентирани към данни хора.

Къде може да ви отведе маркетингът?

Маркетингът е разнообразна област с много клонове, които може да ви заинтересуват: социални медии, електронна поща, видео, дисплей, партньорски маркетинг, маркетинг за търсачки (напр. SEA, SEO). Що се отнася до работните позиции, най-често срещаните работни места включват маркетинг специалист, мениджър социални медии, SEO/SEA мениджър, специалист по съдържание, продуктов мениджър и маркетинг анализатор.

Какво е входящ и изходящ маркетинг?

За да разберете по-ясно каква маркетингова кариера можете да преследвате, запознайте се с два основни маркетингови клона: входящ и изходящ.

Първият предлага използването на стратегически подход, чрез който създавате съдържание, което е в съответствие с нуждите на целевата аудитория и улеснява дългосрочната връзка между потенциалния клиент и компанията. Последното се отнася до достигане до по-широка аудитория, използвайки традиционни тактики чрез общи медийни рекламни кампании (напр. билбордове, вестници, телевизионни реклами).

Има ли маркетинг специалиста възможности за работа?

Има много възможности за вас като бъдещ търговец на пазара на труда в Обединеното кралство. Маркетингът е една от най-известните професии в бизнеса. С маркетинга ще имате многобройни възможности да разнообразите интересите си и да придобиете ценни знания. Уменията, които получавате, са преносими и приложими в много други индустрии.

Защо да кандидатствате за маркетингова позиция?

Маркетинговите позиции ви позволяват да култивирате творчески идеи и да изследвате своя потенциал. Това е работа, в която можете свободно да изразявате себе си и няма да ви се възлагат монотонни и досадни задачи през цялото време. Специалистите по маркетинг са склонни да имат много разнообразни интереси и области на опит, така че не мислете, че всички позиции изискват да правите едно и също нещо.

Трябва ли да включа мотивационно писмо в кандидатурата си?

Да, препоръчваме ви да прикачите мотивационно писмо към своята кандидатура за работа. Въпреки че специалистите по подбор на персонал може да не го четат винаги, те все пак биха очаквали да го предадете. Доброто и добре написано мотивационно писмо може значително да увеличи шансовете ви за намиране на работа. Подаването му вече ви отличава от много други кандидати, които не са го изпратили. Като цяло, мотивационното писмо е чудесен начин да включите или разширите съответната информация, която не отговаря на вашето CV.

Каква е разликата между мотивационно писмо и лично изявление?

Лично изявление е документ от една или максимум две страници (500-1000 думи) заедно с вашето CV, който предоставя допълнителна информация за вас. Той се фокусира върху вашите умения (твърди и меки) и интереси, а не върху вашата кариера или професионални постижения. Подобно на автобиографиите, тя също трябва да бъде съобразена с позицията или учебната програма, за която кандидатствате. За разлика от мотивационното писмо, личните изявления се използват главно за кандидатстване в университет. От друга страна, мотивационните писма обикновено подчертават вашия работен опит и амбиции за кариера с акцент върху уменията, необходими за конкретната работна позиция.

Нуждаете се от бърза и професионална проверка на CV?

Въпреки че нашите насоки може да изглеждат лесно за някои, за други може да се окажат доста предизвикателни и стресиращи. Знаем, че писането не е лесно за всеки, особено за специалистите, които работят повече с числа. Не се тревожете! Винаги сме тук, за да ви помогнем. За да създадете кратка, сбита и професионална автобиография, трябва да имате правилното маркетингово мислене и да знаете как да отговорите на очакванията на работодателя, който чете вашите документи. Ако имате нужда от помощ или насоки за подобряване на автобиографията си на дипломиран специалист, можете да се свържете с нас, за да получите съвет от експерт, който е създал хиляди автобиографии.

Свързани статии

Повече от 112,872 клиенти вече са си направили CV

CV maker ви позволява да си направите уникално и професионално CV в рамките на 15 минути.

Създаване на CV

Шансовете ви за намиране на работа ще се увеличат с 65%